Minggu, 29 Januari 2012

Cara Mendapatkan Emblem + Duit Dengan Hanya Share Campaign


Nak Dapatkan Duit tanpa Modal ? Bagaimana ? Macam Mana ?
Disinilah Tempatnya anda akan mendapatkan duit dengan percuma dimana dengan duit itu anda boleh mendapatkan NINJA EMBLEM , TOKEN , FACEBOOK CREDIT , WANG TUNAI Dan Macam-Macam lagi.
Caranya Cukup Mudah

Langkah-Langkah Mendapatkan Duit 

1. Register di kedua link dibawah
-Says.my
-churpchurp.com


2. Share Campaign

*On your Facebook Wall
*On your FanPage
*On your Blog
*On your Twitter

*share any running campaign on SAYS.my and churpchurp.com
*Shares a campaign and gets more than 3 unique visits.

3. Cara terbaik untuk cepat dapat duit yang banyak ialah dengan menyebarkan iklan Says.my dan iklan churpchurp.com di facebook. Seperti yang kita tahu facebook merupakan laman sosial yang paling popular masa kini, maka jika anda melakukannya di Facebook dengan cara yang betul (tidak melanggar syarat), duit yang terkumpul akan lebih cepat.

4.Says.my adalah cara buat duit paling mudah dan percuma di internet. Setiap orang klik iklan yang anda share anda akan dibayar sebanyak RM0.20 hingga RM0.40. Kalau anda rasa nak suruh orang klik iklan anda dah rasa susah, janganlah fikir nak buat duit cara yang lebih susah dari itu. Kerana buat duit cara lain di internet jauh lebih susah. Bagi yang mula nak berjinak-jinak dengan bisnes internet, disarankan bermula dengan Says.my dan churpchurp.com dulu sebelum yang lain-lain.

Nota:Bagi yang belum mendaftar, dan berminat untuk mendapatkan pendapatan sampingan melalui Says.my dan juga churpchurp.com, bolehlah daftar sekarang, tak perlu bayar sesen pun. Hanya masukkan nama penuh, alamat, dan email serta butir-butir yang diminta, klik sini [Says.my / churpchurp.com]. Anda boleh baca sendiri semua maklumat di website Says.my dan juga churpchurp.com.

"Selamat menikmati DUIT PERCUMA..."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar